replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年2月17日星期三

S'SQURE 48605G

Het is al een lange tijd geleden dat ik iets gepost van dit merk (-de laatste was in 2013), dus ik dacht dat het was hoog tijd!
Het horloge is door een bedrijf S'SQURE genaamd (of soms geschreven als SSqure of S-Squre). Kijkend naar de logo in detail in feite laat zien dat de echte naam is S²SQURE, maar dit is moeilijk om te zien wanneer het normaal zo klein geschreven. het bedrijf lijkt te zijn gebaseerd in China, en maakt allerlei interessante low cost horloges met interessante en kleurrijke ontwerpen. Meer dan in Tokio ik zag veel van deze horloges in het horloge kabinetten van speelgoedwinkels.
Dit model is een roterende schijf horloge met een linker scherm. Het heeft een ronde behuizing met een ovaal ontwerp in het midden, en een cirkelvormige raam voor de tijdsaanduiding. Over het algemeen, het ontwerp van het gezicht is zeer vergelijkbaar met (en eventueel geïnspireerde by) één van de Citizen Independent 1481010 modellen.
De achterkant toont aan dat het horloge heeft een modelnummer van 48605G, en ook stelt dat de beweging binnen is Japans. (- Ik heb het gezien geschreven dat de S'SQURE voornamelijk horloges gebruiken Citizen bewegingen), en de achterkant staat ook het horloge is 1ATM waterbestendig. ook aan de achterkant is de merknaam (groot genoeg om het te zien is echt S²SQURE), samen met een foto van een stok man zwemmen.
Ik weet dat dit merk al sinds ten minste het midden van de jaren 2000 is geweest, en ik denk dat ze nog steeds actief zijn vandaag, dus ik denk dat dit is een vrij nieuw model.
Bekijk meer replicas horloge en hublot big bang

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex