replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年11月30日星期三

Danica Patrick introduceert Tissot 10th Anniversary Horloge Op Reis-Nichols Jewelers

de meest succesvolle vrouw in de geschiedenis van de Amerikaanse open wheel racing, vierde haar 10-jarig bestaan als merk ambassadeur voor Tissot op 25 juli op de Reis-Nichols Indianapolis juwelierszaak. Het horloge merk en Patrick onthulde de Tissot PR 100 chronometer Danica Patrick Limited Edition 2015 .

Patrick was in Indianapolis te concurreren in de Brickyard 400 NASCAR-race de volgende dag. Eerder op de dag dat ze reed in de kwalificatie tijdritten.

De roestvrij stalen 29 mm quartz aangedreven horloge is voorzien van een moeder-of-pearl dial versierd met ronde geslepen diamanten in de vorm van een groot aantal 10 aan de 10:00 marker. In aanvulling op haar jaren met Tissot, 10 is ook haar oude nummer als chauffeur. De achterkant van de behuizing is gegraveerd met Patrick's handtekening logo. De $ 725 horloge is beperkt tot 100 eenheden.

De Tissot PR 100 chronometer Danica Patrick Limited Edition 2015

Petite en fit-in een strak kniehoge rok, kleurrijke top, hoge hakken en krullen op haar normaal rechte lange zwarte haren-Patrick leek meer op een glamoureuze fitness model dan een world-class autocoureur. Dit werd onderstreept door haar gebeeldhouwde onderarmen, toen ze het horloge voor foto's droeg.

"Het is chic en casual", zei ze over het horloge. "Het hebben van iets dat de brug tussen de twee is mijn stijl toch. Ik reis zo veel. Weet jij hoeveel het weegt al die sieraden en al die horloges dragen? Dus ik heb de perfecte een om te gaan met alles. "

Van links naar rechts: Justin Thompson, Tissot US Brand Manager, Danica Patrick en BJ Nichols, voorzitter van Reis-Nichols.    Photo credit: Harold Hinson Fotografie

Patrick heeft verschillende niveaus van de input op het ontwerp en de functies van de 10 horloges die haar naam dragen tijdens de tien jaar lange periode met Tissot gehad. De uurwerken de loop der jaren gekenmerkt verschillende technische functies en stijlen. Toch vindt ze veel gelijkenissen.

"Ze hebben allemaal het gevoel dat ze pittig en sportief waren, maar er waren een soort van elementen of vereenvoudigd of glammed gewoon een beetje," zei ze. "Zelfs de tweede editie van de handtekening horloge was gelijk aan de eerste maar het had de diamant op. '

Een van haar favorieten was de 2006 Tissot T-Touch, die een scala aan functies, waaronder een alarm dat ze vroeger op de weg voor vele jaren. "Het is gewoon een coole horloge met een aantal leuke features."

Justin Thompson, Tissot US Brand Manager en Danica Patrick Photo credit:. Harold Hinson Fotografie

Ze voegt eraan toe: "Mijn stijl (voor horloges) zou een beetje sportief, klassiek, een beetje te groot zijn. "Ik hou van diamanten in alles. Als ik iets met diamanten rond de buitenkant of niet zou kunnen kopen, zou ik pak met. "

Op het circuit te kijken haar en een zonnebril zijn de laatste dingen die ze verwijdert voordat je in de raceauto, zegt ze. Echter, in de auto een horloge heeft zeer beperkt gebruik.

"Ik wou dat ik had een op een bar in daar of ergens zodat ik kan zien hoe laat het was, dus ik weet hoe veel oefening tijd over is," zegt ze. "Je zit in de garage en het eerste wat ze doen is pop de kap, zodat je de tijd niet meer kunt zien en je hebt geen idee hoeveel er nog. Ik heb om te vragen hoe laat het is in de auto.

"Voor zover rondetijden ga ik zou hebben om de knop handmatig geraakt en dat zou een beetje storend zijn."

Patrick begon racen professioneel in 1998 en verhuisde de gelederen tot het bereiken van de prestigieuze IndyCar Series in 2005. Het is waar ze haar grootste succes heeft gehad. In 2008 werd ze de enige vrouw die een IndyCar Series race te winnen bij de Indy Japan 300. Ze eindigde als derde op de 2009 Indianapolis 500, de hoogste afwerking ooit door een vrouw.

Ze begon racen op de NASCAR circuit in 2010, waar ze heeft geworsteld.

Voorafgaand aan het evenement op Reis-Nichols, Patrick gekwalificeerd hebben op de 15e positie voor de Brickyard 400. De volgende dag, eindigde ze de race 27.

Toen hem werd gevraagd over haar doelen, antwoordde ze: "Om te winnen."

bekijk meer horloges replica en replica Rolex Milgauss

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex