replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年8月12日星期五

Citizen Independent Brievenbus Dial

Veel horloges heb ik geef me problemen als ik probeer te bloggen omdat ze geen naam van het model, en soms hebben gemeenschappelijke modules. Dus net als met de huidige horloge, ik moet maken enkele beschrijving op basis van wat ik denk dat het eruit ziet (hoewel sommige sites verwijzen naar het wordt genoemd Spy).
Dit horloge is een van de Citizen Independent range (misschien Independent Girl) en kwam in de afgelopen paar jaar. De Citizen Independent bereik kwam uit in de late jaren '90 tot moderne modieuze horloges gericht op jonge volwassenen te bieden.
In dit horloge, over de wijzerplaat is een cover zodat u een deel van de handen alleen zien door een rechthoekig venster (zoals peering door een brievenbus). Het venster is smal genoeg dat je alleen de 3 uur marker en de onafhankelijke naam op de 9 uur positie kunnen zien. The Independent naam wordt geëtst in de glanzende zwarte cover die kan worden opgetild om het hele gezicht te onthullen. Wanneer het volledige gezicht wordt geopenbaard, kun je zien dat het een 3-draaiknop. Het wordt aangedreven door een Japanse quartz 1032 module, die is bedoeld om nauwkeurig te zijn tot 20 sec / maand. De vergulde roestvrij stalen behuizing is gemaakt in China. De band is een 12mm kalfsleren band met gesp.
Op de achterkant van het deksel is er een zeer ingewikkelde etsen van een kompas gezicht (dat ik zou eigenlijk niet opgemerkt totdat ik het horloge voor blogging is het onderzoeken).
Het volledige modelnummer is 1032-003324-01 en catalogusnummer is BB1-040-50. Het werd uitgebracht in Japan op 24 april 2011.
bekijk meer replica horloges en chopard pro one

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex