replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年8月1日星期一

Deadman Quartz GV 4089

Ook al heb ik niet bloggen voor een tijdje, ik heb het bijhouden van het proberen om meer horloges in een aantal van mijn sub-collecties.
horloge van vandaag is een van die en is van de Deadman (of Dead man) kijken lijn die ik nog weet alleen kleine hoeveelheden over. Ik ben van plan om een ​​merk pagina samen te trekken om alle modellen ik weet over te dekken (dat is meer dan ik tot dusver heb blogged) dus hou een oogje op die pagina binnenkort!
Dit model is de GV 4089 (of GV4089), en is één van de meer 'normale' ontwerpen die Deadman geproduceerd. Het is een quartz analoog ontwerp met een zeer jaren '60 / '70 gevoel aan het ontwerp. Het heeft een diepe metalen behuizing met een ovaal gezicht bedekt door dik glas. Het gezicht is een 3 instelknop ontwerp met zilverkleurige wijzers en cijfers op de 3, 6, 9, en 12 uur posities op een zwarte achtergrond. De enige tekst op de voorzijde is Deadman en Quartz, en de achterkant heeft de merknaam en het modelnummer. Het ontwerp wordt aangevuld met een zilveren metalen band met de gebruikelijke Deadman reliëf armband clip.
Ik heb de bevestiging dat de Deadman horloges waren in de late jaren '90, maar weet niet hoe lang ze geduurd en bij het loslaten, ze lijken te zijn verkocht rond de ¥ 4.000 mark.
bekijk meer rolex Zwitserse en piaget limelight

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex