replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年1月8日星期五

B voor Boy Double Strap Watch

Ik ben terug met mijn Boy London collectie vandaag met een relatief eenvoudige design horloge.
Dit horloge is van de B voor Boy collectie van Boy Londen. De B voor Boy horloges lijken hetzelfde ontwerp stijl als de belangrijkste Boy London merk, maar de neiging om kleinere horloges, dus de naam zou suggereren dat ze zijn gericht op jongeren .
Het merk Boy Londen verscheen in 1976 en werd zeer populair in de Londense club / modewereld. De ware merk Boy Londen nam een ​​pauze in de jaren '90, maar horloges voortgezet worden gemaakt onder die naam uit ten minste het midden van de jaren '90, en zo mijn werkhypothese is dat ze afkomstig zijn van een fabrikant die de rechten had gekocht.
Dit model heeft hetzelfde design case als de B Boy Wiel kijk ik geblogd in mei. Het is een kleine ronde ontwerp met de B voor de naam van de Jongen worden gebruikt voor het uur markers 12-4, en een combinatie van cijfers (6 en 9), de sterren, de maan, de zon, en een kroon voor de rest. De originele ontwerp is vlakte met alleen de naam Boy Londen in witte letters op een zwarte achtergrond. De achterkant staat het horloge is B Boy van Boy Londen, en heeft de stickman logo, en dit horloge heeft een Jongen Londen hologram sticker ook. Het horloge zelf is een 3 handontwerp wijzerplaat, en de voorkant van het horloge zegt dat het een Japanse beweging (die waarschijnlijk Miyota).
De band heeft een Jongen Londen knop met Union Jack-logo in het midden en een Jongen gesp. Het bijzondere aan de riem ik dat er een extra gedeelte met een tweede Boy gesp, waardoor het horloge een dubbele band.
Ik heb niet gevonden geen nieuwe informatie over de data voor de B Boy horloges, dus ik heb geen reden om te denken ik denk de laatste keer als vroege jaren 2000 zou verkeerd zijn te hebben.
Bekijk meer Rolex horloges en hublot red devil bang

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex