replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年1月5日星期二

Metro Manhattan Deluxe

Vandaag horloge is de 5e in mijn collectie van Metro horloges, en ik eindelijk beginnen om meer informatie te vinden. Ik lijken te gaan door middel van een Metro fase ook, want ik heb heel wat te koop recent gevonden.
De metro merk is een beetje een mysterie, vooral als hun merknaam is een dergelijk gemeenschappelijk woord, en hun horloge namen zijn niet zo uniek ook niet, maar ze lijken heel populair te zijn wanneer ze worden verkocht. Echter, met de huidige horloge I Ik had een doorbraak. Ik slaagde erin om een ​​zaak en handmatig met de huidige horloge te krijgen, en was er een bedrijfsnaam, Delight en een telefoonnummer. Zoeken met dit heeft mij tot een bedrijf genaamd Delight Corporation Co Ltd in de Kanagawa prefectuur in Japan. Het bedrijf is genoteerd als een meubelbedrijf, wat verklaart waarom ik Metro branded klokken heb gezien, en ik denk dat ze moeten hebben uitgebreid naar andere gebieden. De vennootschap kan niet langer in bedrijf zijn maar, zoals hun webadres momenteel Het heeft geen eigenaar.
Dit model is de metro van Manhattan, en is een analoog horloge met een quartz module aangedreven 3 kant wijzerplaat design. Het heeft een grote rechthoekige behuizing met afgeronde hoeken en een zwarte en zilveren gezicht. Het gezicht heeft nummers voor het uur markers, en de woorden Metro, Manhattan, en Deluxe gedrukt in het centrum, samen met de metro 5 puntige ster. De rug heeft dezelfde tekst, en niets meer. De band is een brede plastic design, taps toelopend naar beneden van de breedte van de zaak. Het model nummer voor dit ontwerp is WW010.
Voor de datum van dit model, ik ben nog steeds te raden. Omdat het bedrijf niet lijkt te zijn rond meer, maar is niet in de late jaren '90 genoemd horloge tijdschriften Ik heb, ik gok dat dit is van de jaren 2000 .
Bekijk meer replicas horloges en hublot big bang king

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex